adidas shop
Valuta:
Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

 1. Hoeveel kost het verzenden?

Als u wenst te weten te komen de verzendkosten voor één of meer producten aan uw locatie, voeg het item (s) naar uw Winkelwagen naar de kassa waar de volledige verzendkosten duidelijk vóór het afronden van uw bestelling zal worden gemaakt.

Wij bieden snelle verzending, Fast Shipping For All Order.

2. Heeft de verzendkosten zijn inclusief lokale belastingen, invoerrechten en douane-inklaring kosten?

De verzendkosten dekt geen lokale belastingen, invoerrechten of douane-inklaring kosten geheven door uw regering. De koper is verantwoordelijk voor deze import-gerelateerde kosten. Neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Meestal is er geen extra betaling nodig nadat u de aankoop gedaan op onze website!


3. Welk koeriersbedrijf gebruik je?

Wij bieden EMS / DHL (we raden EMS al DHL is sneller, maar niet veiliger) service voor de levering.


4. Heeft u alternatieve verzendmethoden bieden?

Momenteel is slechts EMS / DHL beschikbaar. We zijn in het proces van de herziening van andere levering modi. Klanten zullen in kennis worden gesteld wanneer andere scheepvaart methoden beschikbaar komen.


5. Kunt u mijn bestelling met mijn koerier account?

Dit is niet een beschikbare optie als standaard levering procedure moet worden toegepast op alle bestellingen.


6. Wanneer de goederen worden afgeleverd?

De goederen worden verzonden 24h tot bedrijf tijd 48 uur na de betaling heeft ontruimd. Het zal nog een 7-15 werkdagen duren voor feitelijke levering plaatsvinden. Een Shipping Bevestiging e-mail zal worden verzonden naar u adviseren uw Airway bill nummer zodra uw zending is verzonden. Er zijn enkele zeldzame gevallen waarin zendingen zal worden gehouden bij de douane en dit kan de levertijd te verlengen. Let op: dit is buiten onze controle.


7. Welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar de meeste landen. Als, om welke reden dan ook, kunnen we niet verzenden naar uw locatie, zal onze Customer Service vertegenwoordiger contact met u op.



8. Hoe komt u tracking-nummer?

Wij verzenden alle bestellingen binnen 24 uur tot 48 uur bedrijf tijd indien de betaling hebt voltooid of gewist, behalve op feestdagen of in het weekend, en mailen u het tracking-nummer. Meestal uw pakket is traceerbaar 24-48 uur na de verzending gedaan. U kunt de gedetailleerde informatie over transport online te volgen door het volgen aantal.
Ordertraceringsmogelijkheid Website:

http://www.ems.com.cn/english-main.jsp


9. Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst bij ons, is het beter om geen van de informatie die u ons hebt gegeven, zoals de meeste bestellingen uit ons magazijn worden verzonden te wijzigen. Neem dan contact met ons op zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling, en wij zullen ons best doen om direct contact op met de verzender en hebben uw levering details veranderd. Als er niemand is om te tekenen voor uw levering, zal het pakket worden teruggestuurd naar ons. Wij mailen u voor uw nieuwe adres en herschikken levering. Maar je moet de verzendkosten voor de teruglevering te dragen!


10. Wat als de geschatte leverdatum is verstreken en ik nog steeds niet mijn bestelling krijgen?

Als de tracking-informatie geeft aan het pakket is afgeleverd, neem dan contact op met uw familieleden of huisgenoten. Zij kunnen hebben getekend voor het pakket voor u! Als er geen tracking informatie, of u kunt het pakket niet vinden, stuur dan een e-mail ons.


11. Wat moet ik doen als ik de levering?

Als je de aflevering mist, kunt u bellen met het koeriersbedrijf om herlevering regelen of gaan om het te halen! Stuur een e-mail ons als u over eventuele problemen, en we zijn blij om te helpen!


12. Wat moet ik doen, als ik mijn pakket niet te ontvangen voor een lange tijd?

Als je niet kan ontvangen het pakket voor een lange tijd (meer dan 20 dagen), informeer uw mail in uw uitdrukkelijke bedrijf door uw tracking nummer. Ondertussen, neem dan onmiddellijk contact met ons op per e-mail. We zullen contact opnemen met de uitdrukkelijke bedrijf voor de informatie op uw perceel.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de levering vertraging veroorzaakt op de misplay van orde handvat door de klant (zoals het onvolledig adres, de bestelling door delete).

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de dienst storingen en schade veroorzaakt door overmacht. Deze redenen omvatten, maar niet beperkt tot: Natuurramp; oorlog of Embargo; overmacht; Inherente gebrek van verzending; veroorzaakt door feasance en nonfeasance door de geadresseerde, de derde man, gewoonte of buitenste overheidsdienst.


13. Welke situaties wordt mijn bestelling vertraagd?

Bestellingen kunnen worden vertraagd of niet kan worden uitgezonden om de volgende redenen:

Verkeerd of Onspecifieke adres u ons verstrekt.

Bestelling wordt in afwachting van een credit goedkeuring en de controle.

Een product is momenteel niet op voorraad.

Een bestelling die speciaal maatwerk vereist.

Een bestelling wordt verzonden naar een bijzondere locatie.

Sitemap

Contact

adidas Nederland

Copyright © 2018 www.ikbenanders.nl. Powered by adidas Nederland
Uw ipadres is: 54.234.65.78     adidas Superstar | adidas outlet | adidas sale | adidas online | Google